Érveléstechnika

„Az érvelés az egyik legjobb társasjáték. De ebben nem a szerencse dönt, és a tétje is nagyobb annál, mint célba érni a pályán. Meggyőződések, hitek, ismeretek, tettek múlnak rajta. Aki érvelni tud, az képes formálni a világ erőit és élni a pillanattal, jogaival. Képes együtt élni másokkal.” (Aczél Petra)

Értékesítőként akkor lehetünk sikeresek, ha portékánkat, legyen az egy termék vagy szolgáltatás, úgy tudjuk bemutatni a partnerünknek, hogy úgy érezze, és azt tudja, hogy ez az igazán neki való. Vásárlásaink során két dolog befolyásolja választásunkat: racionális énünk, ami tudja, hogy mire van szükségünk, és emócionális énünk, ami érzi, hogy mire vágyunk. Minden ember más-más arányban befolyásolt ennek tükrében. A hatékony tárgyalópartner felméri a másik felet és illeszkedik érvelésében ehhez, így lehet sokkal hatékonyabb, mit mások. A tréningen olyan módszereket ismerhet meg, amivel felmérheti tárgyalópartnerét és hatásosan tud érvelni portékája mellett.

  • a vásárlási motiváció háttere
  • igények vagy szükségletek feltérképezése
  • érzelmi, vagy értelmi motiváltak vagyunk, önismeret
  • hogyan ismerjük meg partnerünket
  • hatásos érveléstechnika módszere
  • gyakorlatok és esettanulmányok a módszerek kipróbálásához