Ügyféltípusokhoz illő kommunikáció

Tapasztalta már, hogy ugyanaz a viselkedés, vagy módszer, ami az egyik embernél bevált, a másiknál ellenállást váltott ki? Hogyan értékesíthetjük ugyanazt a szolgáltatást, terméket más-más embernek sikerrel? Másképp reagálunk, másképp gondolkodunk és ezek a különbségek nehézségeket okozhatnak a mindennapi életben és a munkahelyen egyaránt. Sokkal egyszerűbb lenne, ha értenénk a másik viselkedését és tudnánk, hogyan forduljunk hozzá, mit mondjunk, tegyünk, ha ideges, feszült, és hogyan működhetünk vele együtt, motiválhatjuk őt. A DISC módszertan és a hozzá kapcsolódó színes gyakorlatok erre tesznek képessé minket, amit mind a magánéletben, mind a munkában kiválóan tudunk alkalmazni.

  • DISC alapú személyiségtipológia háttere
  • teszt kitöltése, saját jegyek azonosítása, önismeret
  • a különböző típusok felismerése a mindennapokban
  • együttműködést segítő módszerek az egyes típusokhoz
  • gyakorlatok és esettanulmányok