Az értékesítés talán legnehezebb része, megszerezni a partner érdeklődését, nyitottá tenni az általunk kínált lehetőségre. Azt szokták mondani, ha megvan az ügyfél igénye, akkor a többi már gyerekjáték. Ha ez nem is ennyire egyszerű, az tény, hogy amennyiben tudjuk, hogy mi érdekli a másikat, könnyebben tudjuk hozzá igazítani érvelésünket, és motiválni őt. A tréningen megtanulhatja, hogyan tudja elnyerni az ügyfél együttműködését a beszélgetésben, és hogyan tudja kérdésekkel felkelteni az érdeklődést és feltárni a tényleges igényeket.
- mi a különbség igény és szükséglet között
- hogyan tudom felkelteni a partnerem érdeklődését a termékem, szolgáltatásom iránt
- a hatékony kérdezés háttere, működő kérdéstípusok
- hogyan építsd fel a kérdéseidet, azaz tudatos kérdezéstechnika
- gyakorlatok az érdeklődés és igényfelkeltéshez