Vezetői visszajelzés

A legtöbbünk szeretne visszajelzést kapni arról, milyennek látják mások a részvételünket a munkában. Tudni akarjuk: Hasznos-e munkánk?  Megérte-e a befektetett erőfeszítést? A legtöbb cégnél nehezen alakul ki a visszajelzés kultúrája. Sokan eleve magától értetődőnek tartják a színvonalas munkát, és nem adnak visszajelzést, vagy csak nagyon általános formában. A visszajelzés célja egyrészt, hogy elismerjük munkatársaink teljesítményét, és lelkesítsük őket, amikor jó munkát végeznek. Másrészt, hogy segítsünk másoknak megérteni a viselkedésük negatív következményeit, és olyan új viselkedésformákat választani, amelyekkel hatékonyabban érhetik el mind a saját, mind pedig a szervezet céljait. Tréningünket azon vezetőknek ajánljuk, akik szeretnének magabiztossá válni a visszajelzés adásban és a visszajelzésük által motiválni, valamint teljesítményt növelni.

Ízelítő:

  • miért adjunk visszajelzést
  • mikor és milyen gyakran jelezzünk vissza vezetőként
  • hogyan adjunk visszajelzést
  • a visszajelzés stílusa, módszere
  • felkészülés az értékelésre, megbeszélés lefolytatására
  • gyakorlatok a visszajelzés adásra